loading...
امام دوازدهم
سید بازدید : 71 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

بر خلاف تبلیغات منفی بر علیه جایگاه زنان در دین اسلام و حجاب با یک مقایسه کوچک متوجه می شویم که زنان در دین اسلام به شدت تکریم شده اند و حتی قوانین حجاب در این دین به نسبت بقیه ادیان متعادل تر است.
 
 
دریافت کنید !
 
 
سید بازدید : 166 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

سال 2012 برای طرفداران سری داستان های ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) سالی متفاوت و به یاد ماندنی بود، زیرا یکی از پرطرفدارترین آثار ادبیات کلاسیک انگلیس با نام هابیت (The Hobbit)، توسط پیتر جکسون (Peter Jackson) کارگردان سه گانه ارباب حلقه ها به پرده نقره ای راه پیدا کرد و یکبار دیگر تب فراگیر غوطه ور شدن در ماجراهای خیالی دنیای فانتزی تالکین (J. R. R. Tolkien) را در میان عشاق سینه چاک این سری از داستان ها زنده نمود. دنیای خیالی و پر رمز و رازی که توانسته میلیون ها انسان را در سراسر جهان آنچنان مجذوب خود کند که حتی برخی از این افراد دل از دنیای واقعی کنده و صرفاً در دنیای فانتزی تالکین عمر خود را سپری می کنند. این افراد از تقویم الفی استفاده می کنند، به زبان الفی (یا زبان های دیگر موجود در این داستان ها) صحبت می کنند، به خط الفی می نویسند و... 

 

 

 

متن کامل در ادامه ...

سید بازدید : 88 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شانزدهم‌، به‌ برادران‌ تذکر داده‌ می‌شود که‌ در کشورهای‌ آسیایی‌ و شرقی‌ بیش‌ از هر چیز از جاه‌طلبی‌ اشخاص‌ می‌توان‌ استفاده‌ نمود و چون‌ در میان‌ روحانیون‌ و رجال‌ دولت‌ و شاهزادگان‌ مردان‌ جاه‌طلب‌ و خودخواه‌ بسیارند ما
باید با تشویق‌ و تحریک‌ آنها حداکثر استفاده‌ کنیم
 
 
متن کامل در ادامه ...
سید بازدید : 68 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)
تلخی های شبکه های اجتماعی؛
آقا و خانم بازیگر بفرمایید فحش و دری بری
یکی از این افراد بازیگر شناخته شده‌ای است که عکس با خودروی آخرین مدلش را در کانادا گرفته و دیگری خانم سوپراستاری است که حیوان خانگی چند ده‌میلیونی‌اش را به رخ بقیه می‌کشد.
 
 
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، هنوز چند دقیقه نشده که هزاران لایک می‌گیرد و 600 تا کامنت.
 
مطلب کامل در ادامه متن ...
سید بازدید : 139 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)
با انتشار متن و عکس در صفحه شخصی اش؛
بهنوش بختیاری به انتشار فیلم غیراخلاقی تهدید شد! +عکس
بهنوش بختیاری با انتشار متن و عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت: تهدید به انتشار فیلمای
غیراخلاقی..عکسای فتوشاپی..اخاذی..این چیزیه که شب عیدی من درگیرشم... جرم من و امثال من چیه؟؟؟
 
 
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، بهنوش بختیاری در ادامه نوشت: ما که کمتر از گل به مردم واطرافیانمون نمیگیم؟گناه من چیه که هنرپیشه شدم؟به کی بدی کردم؟تهمت و توهین کم بود حالا تهدید؟؟طفلک خبر دارم که همکارم ارسلان قاسمی هم با سن کمش این داستانارو داره تحمل میکنه..این عکسم خونه دوست عزیز من آمنه بهرامیه که قربانی اسید پاشی شد..
 
بقیه مطلبب و تصویر در ادامه متن ...
 
سید بازدید : 57 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (1)
بی بی سی عربی گزارش داد؛
نگرانی شدید اسرائیلی ها از اوضاع بد اقتصادی
دافنا برینکل فعال حقوقی اسرائیلی در این باره گفت: برخی افراد تا پایان ماه قادر به تامین هزینه زندگی خود نیستند و شمار زیادی از دوستانم برای زندگی بهتر از اسرائیل خارج می شوند.
 
 
 
 

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه "بی بی سی عربی" گزارش داد که وضع بد اقتصادی رژیم صهیونیستی بر فضای انتخابات پارلمانی این رژیم سایه افکنده است.

 


 چند ساعت مانده به آغاز انتخابات پارلمانی اسرائیل گمانه زنی ها درباره پیروز انتخابات ، پیش بینی ها درباره آنرا مشکل تر کرده است. این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شب گذشته گفت او اگر دوباره انتخاب شود خبری از تشکیل کشور فلسطین نخواهد بود.

 

بقیه در ادامه متن ...

سید بازدید : 69 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

مثلث جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل علیه ایران

 

 روزنامۀ عبری "هاآرتص" ضمن انتشار سندی با طبقه‌بندی "به‌کلی سری" همکاری سازمان‌های اطلاعات آمریکا و انگلیس با واحد مرکزی شنود در سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان)، شعبه 8200 باهدف جاسوسی ضد جمهوری اسلامی ایران را فاش کرد.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 2,560
  • بازدید کلی : 51,197